Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Ιερός πόλεμος ...

Δεν ξέρω πραγματικά ποιοι από τους πολιτικούς μας πιστεύουν στο Θεό και ποιοι όχι. Πριν από μερικά χρόνια δεν ξέρω και εγώ αν πίστευα τόσο όσο πιστεύω σήμερα. Όλα άλλαξα μέσα μου όταν βρέθηκα στην ανάγκη, μόνος με το πρόβλημα μου, στο κρεβάτι του πόνου. Τότε ενιωσα να είμαι τόσο μικρός ως άνθρωπος και τόσο αδύναμος που ζητούσα μια δύναμη πάνω από μένα για να μου απαλύνει το πόνο. Στην μοναξιά μου, ανακάλυψα την δύναμη της προσευχής, ήρθα πιο κοντά στο Θεό και προσπάθησα να καταλάβω την αλήθεια Του.
  Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουμε τι πραγματικά σημαίνει θρησκεία. Μένουμε στο επιφανειακό και το εφήμερο και δεν εμβαθύνουμε, δειλιάζοντας να γίνουμε πνευματικοί επαναστάτες και να αγωνιστούμε για την αλήθεια.
Μια τέτοια προσέγγιση νομίζω πως γίνεται και από τους πολιτικούς μας για την υποτιθέμενη “αθεία” των αριστερών. Αυτός ο .. «Ιερός Πόλεμος» μεταξύ Νέας Δημοκρατίας και ΣΥΡΙΖΑ με δηλώσεις και αντεγκλήσεις . Νομίζω πως είναι μάταιος και πως δεν έχει κανένα νόημα γιατί η πίστη βρίσκεται βαθιά μέσα στην καρδιά μας και οι καταστάσεις είναι εκείνες που την πυροδοτούν και γίνεται φλόγα αναζήτησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου