Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Η νοικοκυρά επιστρέφει...

Ποτέ δεν μπορούσα να καταλάβω τι κάνει μια νοικοκυρά στο σπίτι. Μου φαινόταν αδιανόητο να είμαι κλεισμένη σε τέσσερις τοίχους και να καθαρίζω φασολάκια. Να βλέπω πρωινάδικα μαζί με την μάνα μου και το βραδάκι, μετά τις ειδήσεις, Μαλτέζο. Και όμως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, που και ποδιά έβαλα και ενημέρωση είχα για το πως έκανε ροζ τούφα στο μαλλί της η Σκορδά. Ποτέ μην λες ποτέ και μάλιστα την εποχή μας που σε κάθε σπίτι υπάρχει και ο άνεργος της και εγώ εκπροσωπώ την δική μου οικογένεια μετά βαίων και κλάδων που λένε.
Δεν έχω εικόνες από τα παιδικά μου χρόνια του προτύπου γυναίκα- σπίτι.Έτσι προσπάθησα πολύ προκειμένου να το αποκτήσω. Είδα ταινίες, διάβασα βιβλία, έπαιξα παιχνίδια στο ιντερνετ, μέχρι και κούκλες έντυσα που δεν το έκανα στα 10 μου, αλλά τίποτα. Η μερά δεν κύλαγε και η βαρεμάρα έδινε την σκυτάλη στην ανία.
  Μετά το αραλίκι το έριξα στις δουλειές. Έκανα το μπάνιο γυαλί και την κουζίνα να μοσχομυρίζει. Με τη χλωρίνη που κάποτε είχα μια σχέση μίσους κατάντησα να είμαι κολλητή και να περνώ την μισή μου μέρα μαζί της. Όσο για τη κουζίνα έγινε το δεύτερο δωμάτιο μου καθώς επιδόθηκα στη μαγειρική συντροφιά με το Άκη, την Αργυρώ και τον Βασίλη. Νομίζω πως δεν το είχα και ιδιαίτερα αλλά η προσπάθεια μου ήταν αξιέπαινη ή τουλάχιστον αυτό μου έλεγαν οι γύρω μου για να παρηγορήσουν.
  Ακολούθησα και το μοντελάκι πρωινάδικα. Μια έβλεπα Κωστόπουλο και μια Γιώργο-Φαίη με στόχο να κερδίσω μια πόρτα, ένα πάπλωμα, ένα tablet κάτι τέλος πάντων κάτι που θα μου ανέβαζε την διάθεση και θα με έκανε να νοιώθω σπουδαία. Μάταια, κρίμα ο κόπος μου. Στην ίδια μοίρα ήταν και άλλοι και από όλους εγώ η πιο άτυχη! 
 Τώρα πλέον έχω βρει τις ισορροπίες μου στο σπίτι μα περισσότερο έξω από αυτό. Ασχολούμαι με τις δουλειές, το καθάρισμα, το gossip αλλά παράλληλα βοηθάω εθελοντικά κάποιους που έχουν ανάγκη.
 Δε είναι κακός ο ρόλος της νοικοκυράς, αλλά στη ζωή μπορείς να κάνεις και άλλα πράγματα.
Βλέπετε έπρεπε να χάσω την δουλειά μου για να καταλάβω πως η νοικοκυρά επιστρέφει....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου