Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

To συγκινητικό αντίο του Γιάννη Βαρδή

Ένα μήνυμα γεμάτο αγάπη και συναίσθημα με αποδέκτη τον πατέρα του, ο οποίος «έφυγε» χθες σε ηλικία 66 ετών, έγραψε πριν λίγες ώρες ο γιος του Αντώνη Βαρδή, Γιάννης.
Στο μήνυμα που ανάρτησε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, ο Γιάννης Βαρδής χαρακτηρίζει τον πατέρα του ως «καλύτερο φίλο» και «στήριγμα», ενώ τον διαβεβαιώνει ότι θα τον κουβαλάει μέσα του.
Ολόκληρο το μήνυμα του Γιάννη Βαρδή έχει ως εξής: «Ο,τι και να πω είναι λίγο και τόσο μικρο στο μεγαλείο της ψυχής σου. Ησουν ο καλύτερος φίλος, ο καλύτερος πατέρας, το στήριγμά μου σε οτιδήποτε έκανα, ο αόρατος και ορατός παρατηρητής μου, η αδυναμία μου, η ζωή μου, ο άνθρωπός μου. Μου δίδαξες τον τρόπο σου, το σκεπτικό σου, το φιλότιμο και την αγάπη που είχες για όλους, το να μην κρατάω κάκια σε κανέναν γιατί κανείς δεν το αξίζει. Μου δίδαξες επίσης το χάρισμα να επεξεργάζομαι το καθετί που συμβαίνει, να μη βιάζομαι σε αποφάσεις, να κάνω αργές και σταθερές κινήσεις σε οτιδήποτε στη ζωή μου, μου δίδαξες να συγχωρώ, να μαθαίνω μέσα απ τη σιωπή. Μου δίδαξες σε στιγμές πόνου πώς να με ηρεμείς ακόμα και εκείνες τις δύσκολες στιγμές με ένα σου χαμόγελο. Είσαι πλέον ο άγγελός μου και σε κουβαλάω μέσα μου γιατί είμαι αυτό που ήθελες,είμαι... εσύ,με όσα ελαττώματα κι αν κουβαλούσες, όπως έλεγες! Είσαι ο θεός μου... σ' αγαπώ!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου